Wetzer Péter gyönyörű új címkéi a dieline blogon!

2012.03.12. 06:00 Ậprilis

 

Wetzer_3_Pack.jpgSzeleshát nomad.jpgImádom a tipografikus címkéket és Naske László Mihály által tervezett címkék talán az eddigi legjobbak, amikkel magyar vonakozásban találkoztam: A betűk rajzolata elég kacifántos ahhoz, hogy valamiféle absztrakt rajznak lássuk őket, mégis elég olvashatóak maradtak.

12_17_10_kings3.jpgRajzolatuk határozottságában, hangulatukban nekem az Új-Zélandi Marisco borok címkéi jutottak eszembe, amikről meg a Szeleshát címkék jutnak mindig eszembe, de a boroscímkék olyanok mint a borok: vizsgálgatásuk közben történekek és asszociációk öntik el az embert más borokról, más címkékről...

Az eredeti cikk a dielineon olvasható angol nyelven, alant pedig a palackok és a címkék képei. Nagyon jó és érdekes választás a pecsétviasz zárás és különlegessége miatt is kiemelendő a sárga szín használata.

wetzer2.jpg

 Wetzer_3_Pack_1.jpg

 wetzer1(1).jpg

 Wetzer_Kekfrankos.jpg

 Wetzer_Pinot_noir.jpg

 Wetzer_Sag.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pinceblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1004309563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

italosztály 2012.03.15. 19:35:22

"a boroscímkék olyanok mint a borok: vizsgálgatásuk közben történekek és asszociációk öntik el az embert más borokról, más címkékről..."

és ne hagyjuk ki azt a kategóriát sem, ahol egyedülálló és kiváló a címke, arról pedig nem vetélytársra hanem a beltartalomra asszociál az ember, ami aztán végül még passzol is!
Bolykiék Indián nyara(2008) nálam díjnyertes régóta. anno hónapokig szemeztem egy palackkal, simogattam, ölelgettem (de tényleg), annyira tetszett. végül egy külső segítség révén sikerült is megvásárolni (nem drága, de engem nem is fizetnek túl...) és nem csalódtam benne. olyannyira nem, hogy nálam befért a top10-be, pedig már nem kevés bort forgattam poharamban.

borpancsoló 2012.04.01. 16:33:43

@italosztály: brutál, nagy ötlet, bár talán én kisebb felületűnek próbálnám, hogy egy kicsit elegánsabb legyen, de amúgy ütős! :)
süti beállítások módosítása